dimarts, 30 de juliol del 2013

FORD FIESTA +KE DUMMIES

Bon dia,

Avui dia 30-07-13 he começat amb el procés de pintura d'aquest vehicle;



El vaig adquirir ahir, per tant ja és un bon temps.
El què vull veure és els dies que trigaré en fer-lo.
Tampoc es que m'hi dediqui totes les hores del dia.
Vaja, aniré entran al blog conforme fací més fotos.

Per començar el 1/1 del cual hem extret la idea per pintar és aquest (dic hem perque la idea no és meva, més endavant explicaré el perquè):



El 1/32 És un model d'scalextric Ford Fiesta S1600 concretament el que va pilotar en
Jari-Matti Latvala al mundial de ral·lis de l'any 2004 al ral·li Acrópolis,





Bé, i aqui les meves fotos
Les primeres tal cual va apareixer per casa meva,




El primer pas és desmuntar-lo tot

Despintar-lo,
encara que el pintaré negre no si val de pintar a sobre, "les feines s'han de fer ben fetes"






Ara l'hi hauré de donar imprimació i...
Bé, havia de posar coses mentre l'anava pintant però he dedicat el temps a pintar-lo, més que dedicarme a escriure.
Per tant avui ja hi posare la foto acabat.
Només acabada la pintura.
El pròxim pas és muntar-lo...
Per ultim explicaré el que esmento al principi.
També he pintat les llantes com es pot veure a la següent foto.



Un cop muntat i esperant que li agradi al seu propietari.
Crec que ara ja puc explicar el perquè de pintar aquest cotxe, doncs bé a la actualitat aquest cotxe circula pels carrers de Berga i com no podia ser més per un regal de casament el seu cotxe en miniatura.
Felicitats!!