dijous, 27 de març de 2014

Explicació traduida de la meva portada.

 
 


Català
Fa gairebé 20 anys que em dedico com a afició a pintar vehicles per la meva vitrina, F1 a escala 1/20.
 
El fet de pintar cotxes d'slot ha sorgit des de que vaig començar a participar en curses d'aquest tipus, des d'aleshores pinto cotxes a escala 1/32 i 1/24 per mi i per encàrrec.
 
M'agrada pintar pels resultats que en trec artísticament i la satisfacció que em dóna, tant per a mi com per al qui li pinto el cotxe.
 
 
Español
Hace casi 20 años que me dedico como afición a pintar vehículos para mi vitrina, F1 a escala 1/20.

El hecho de pintar coches de slot ha surgido desde que empecé a participar en carreras de este tipo, desde entonces pinto coches a escala 1/32 y 1/24 para y por encargo.

Me gusta pintar por los resultados que saco artísticamente y la satisfacción que me da, tanto para mí como para el que le pinto el coche.
 
Français
Depuis près de 20 ans que je travaille comme un passe-temps pour mettre en valeur mes véhicules peints F1 1/20.

Voiture de fente étant peinte émergé depuis que j'ai commencé à courir comme ça, depuis que je peins les voitures 1/32 échelle 1/24 et ma commande.

J'aime les résultats que je enlever la peinture artistique et il me donne satisfaction, à la fois pour moi et pour ceux qui vont peindre la voiture.
 
English
For almost 20 years I work as a hobby to showcase my painted vehicles F1 1/20.

Being painted slot car emerged since I started racing like this, since I paint cars 1/32 scale 1/24 and my order.

I like the results that I remove paint artistically and it gives me satisfaction, both for me and for those who will paint the car.
 
Deutsch
Seit fast 20 Jahren arbeite ich als Hobby zu präsentieren, meine lackierten Fahrzeugen F1 1/20.

Gemalt Slotcar entstanden, seit ich Rennen wie dieses, seit ich male Autos 1/32 Maßstab 1/24 und meiner Bestellung.

Ich mag die Ergebnisse, die ich künstlerisch Lack entfernen und es gibt mir Zufriedenheit, sowohl für mich als auch für diejenigen, die den Autolack wird.