dimecres, 19 de març del 2014

PORSCHE 997 NSR BRASIL VERD

Bona tarda,

Avui presento un cotxe que em va portar bastant de feina el fet de retallar les línies, la que és bandera de quadres i ombres.
Ensenyo el procés de pintura, ja que es pot veure reflectit a slotadictos.
També vaig crear un vídeo, val a dir que és el primer vídeo editat per mi, aquí el teniu a youtube., us animo a mirar-lo, que és llarg?, una mica sí però sempre el podeu passar i a mi també m'anirà bé que així tindré més visites!!

Bé, partim de zero,

 
De fondo groc

 
Retallar, com he explicat, molta feina en tallar les línies molt bé,

 
S'ha de retallar bé perquè el resultat sigui molt bo,

 
Uffff aquí quina feinada, ho vaig provar de moltes maneres fins que m'en vaig sortir,




 
Ombres, m'agrada molt fer-ne,




 
Procés de muntatge,


 
Acabat!!




 
Espero us hagi agradat, fins al següent.
Salut
Toni